Tuesday, 19 February 2013

Cuti lagi

salam semua....,

Pe kbar smua, msti smua msh dlm modd cuti lg kn.., huhu tmsuk la sy, dh lme cti mls plak nk mnjait.., biase la klu dh lme brht nk mle balik 2 almklum je la..., nk plak subuh² lg ujan dah turun cm nk smbung tarik slimut jer tpi mmndngkn sikecik dh bgn tbtal la niat yg xbrfaedah tu huhu..,



Raya Cina aritu ktaorng blek kmpung, dlm pjlann blik tu smpat la ktaorng mnggah kt bukit mlawati k.slangor. Ptama kali g naik atas ngn En suami n sikecik ni, pdahl tiap² bulan lalu situ... huhuhu


Teruja sikecik tu naik kereta panjang ngan tengok kera. Lame tak naik da mcam mkin bnyak la plak kera kat atas tu. takut gak kene gigit., tp dia tak gigit orng klu xade orang kacau., name pun binatang., buat hal dia jer la.,



k la takat ni jer la untuk kali nih., lain kali plak., da xtau nak taip per lg da nih... huhuhu., bye²

6 comments:

  1. hehe..sya even stay at klang ..tak pernah lagi jejak kaki ke bkit malawati.. takut kera..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke huhu sy pn tkut gk sbnarnye..,tpi klu awk nk pg jgn bwk mkanan atau bg kere 2 mkanan.., klu dh tmle abis la xtnteram dbuatnye huhu...,cm ktaorng ari tu ok je xkne kco pn...,

      Delete
  2. Okje pun sama nak start jahit tu.... malasnya... padahal jahit baju koyak je..hehe
    Dah lamakan wujudnya bukit melawati ni... rasanya dulu, masa OKje kecik2 mmg femes BM ni...kalau gi KL rumah akak masa tu...pernahlah jugak singgah sini

    ReplyDelete
  3. huhu lucu la akk ni..,2 la kak,dlu situ je la pling glmer skng dh bnyk tmpt bru mn orng nak naik ats 2 lagi kak,lgpn rmai yg tkt coz ats 2 bnyak ngt kera agresif kak..,

    ReplyDelete
  4. macam menarik jer... Nak jugaklah pergi nanti ...tak pernah gi lagi..
    Ni mesti Asyraf tak nak pergi kalau bagitahu dia kat sana ada banyak kera (Asyraf pernah kena pegang ngan kera dulu, menjerit tak hinggat tu yg fobia tu) ... hehehe

    ReplyDelete
  5. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

Other Sites